2010-12-19 | 14:35:44

HEJ MITT VINTERLAND!



photos by me

Hej mitt vinterland, kanske man ska börja med!
Det har verkligen snöat konstant i ungefär 2 dygn här, och jag börjar bli väldigt less på all snö. Vad är det här egentligen? *haha* Idag har jag julstädat hela huset, så tog lite bilder på saker som togs fram. På första bilden ser ni ju hur igensnöad hela min baksida på huset är och det är inte alls kul..

Nu ska vi tänka positivt istället. Det är ju fem dagar kvar till julafton och jag längtar verkligen. Den här julen kommer bli grym. Ska fira med hela tjocka släkten och äta så grymt mycket mat. :) Längtar inte ni?

1 Kommentarer
Hej!:

fina bilder! :)

2010-12-19 | 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (OBS! Endast jag kan se den!)

Har du blogg? Skriv in den här!:

Kommentar: