2010-12-26 | 17:25:41

2010-12-26


|| photo by me ||

Snart nyår hurreni! Dagen har spenderats på ett köpcentrum för att inviga mellandagsrean. Blev inte alls imponerad på vad som affärerna hade att erbjuda, blev rättare sagt väldigt besviken. De plagg som var nedsätta var från i sommras som en byxdress till exempel. Imorrn ger jag det ett nytt försök och hoppas däremot att folkmassan inte är detsamma som den var idag. Man kunde knappt gå och folk var som galna! Har ni kikat något på mellandagsrean? :)

Jag och min fina systemkamera har inte vågat oss ut för att fota något fint. Snön har vräkt ner och jag vill inte förstöra min finfina kamera så ni fr stå ut med lite tråkiga bilder tills vidare. Skyll på väderguden och inte på mig!! *haha*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Skriv din e-postadress här: (OBS! Endast jag kan se den!)

Har du blogg? Skriv in den här!:

Kommentar: